TOMY ujawnia plan marketingowy

Mocne wsparcie marketingowe swoich marek zaplanował M&Z, dystrybutory TOMY w Polsce. Szczegóły są do pobrania na stoisku marki na targizabawek.pl. Zwróćcie uwagę także na nową licencję Ricky Zoom. Bajka jest emitowana na TVP ABC i już podbiła serca maluchów. Zapraszamy na stoisko: https://toybusiness.pl/tomy

E-handel nie wyprze tradycyjnego. Zakupy stacjonarne w 5 lat urosną o 10,5 proc

Handel internetowy dynamicznie rozwinął się w pandemii, ale ten tradycyjny też nie odpuszcza. Z prognoz Euromonitor I...
więcej

Firmy akceptują sankcje wobec Rosji, ale mają coraz mniejszą tolerancję dla braku płatności

Ponad 80 proc. mikro, małych i średnich firm opowiada się za wprowadzeniem sankcji gospodarczych na Rosję i Białoruś ...
więcej

Rodzinne Wyzwanie – Wybieramy Perełkę Roku 2022

Podkręcamy emocje z okazji Dnia Dziecka. Rodziny głosują na najciekawsze gry i zabawki. Czytelnicy i fani Magazynu Ś...
więcej

Duch Kijowa od COBI

Cobi chce w trybie ekspresowym wydać figurkę przedstawiającą na wpół legendarnego już "Ducha Kijowa"...
więcej